Voimassa 1.4.2021 alkaen.

greenride.fi verkkokaupan toimitus – ja maksuehdot 

GreenRide (2697971-2) myy tuotteita täysi-ikäisille yksityishenkilöille Suomeen ja EU-alueelle. Tuotteiden hinnat sisältävät arvonlisäveron. Pidätämme oikeuden hintojen muutoksiin. Tuotteiden hinnat sisältävät kulloinkin voimassa olevan arvonlisäveron.

Tilaaminen

Tuotteet tilataan verkkokaupassa siirtämällä ne ostoskoriin ja vahvistamalla tilaus kaupan kassalla. Kaikki asiakastiedot käsitellään luottamuksellisesti. Tilauksen yhteydessä kysyttyjä yhteystietoja ei käytetä muuhun kuin tilauksen toimitukseen tai siinä ilmenevien epäselvyyksien selvittämiseen. Tilatessasi verkkokaupasta sinun edellytetään tutustuneen ja sitoutuneen kulloinkin voimassa oleviin toimitusehtoihin.

Verkkokaupassa ilmoitettu hinta on sitova, ellei kyseessä ole virheellisesti ilmoitettu hinta, jonka ero tavalliseen hintaan on niin suuri, että ostajan voidaan olettaa huomanneen, että kyseessä on virhe. Näissä tapauksissa olemme yhteydessä asiakkaaseen ennen tilauksen lähettämistä asian selvittämiseksi ja pidätämme oikeuden peruuttaa tilauksen.

Onnistuneen tilauksen jälkeen sähköpostiisi lähetetään tilausvahvistus.Vahvistusviestien lähettäminen edellyttää sähköpostiosoitteen antamista tilauksen yhteydessä.

Maksaminen

Polku – ja sähköpyörien kohdalla maksutapa on ennakkolasku tai maksu myymälässä noudettaessa. Lasku lähetetään onnistuneen tilauksen jälkeen verkkokaupan kassalla antamaasi sähköpostiosoitteeseen. Lasku tulee sinulle Finvoicer laskutuspalvelun kautta kassalla antamaasi sähköpostiosoitteeseen.

Haluatko maksaa sinulle sopivissa erissä?

Rahoituksen hakeminen on helppoa ja nopeaa. Kun tiedät toivomasi rahoitusmäärän (jopa 10 000€), voit tehdä hakemuksen sivustolla olevalla sähköisellä hakemuksella. Luotonantaja on Svea Ekonomi Suomen sivuliike.

Vahvistusviestien lähettäminen edellyttää sähköpostiosoitteen antamista tilauksen yhteydessä.Jos et ole saanut sähköpostiisi tilausvahvistusta lähes heti tilauksen tehtyäsi, jotain on vialla. Tarkista ensin roskapostilaatikkosi ja että sähköpostisi ei ole täynnä. Jos tilausvahvistusta ei silti löydy, ota meihin yhteyttä ride@greenride.fi

Toimitustavat

Polku – ja sähköpyörien toimitustapana on nouto myymälästä (GreenRide Bike Store, Leväsentie 7A 70700 Kuopio). Laskulla maksetun tuotteen noutoon tarvitset aina mukaan tositteen maksusuorituksesta josta ilmenee maksun arkistointitunnus. Mikäli haluat pyörällesi em.poikkeavan toimitustavan, sovithan siitä etukäteen myyjän kanssa. Myymälänouto on maksuton. Kaikki muut toimitustavat ovat lisämaksullisia jotka sovitaan tapauskohtaisesti.
Varastossa olevien pyörien toimitusaika 1-8 vrk. Lähetämme sähköpostin / tekstiviestin kun tilaus on noudettavissa myymälästä. Kovimpana sesonkina Maalis – Kesäkuu pyörien toimitusajat voivat olla tavallista pidemmät!

Jälkitoimituksessa olevien pyörien toimitusaika on aina tapauskohtainen.

HUOM! Suuresta kysynnästä –  ja ennätyssuuresta jälkitoimitusten määrästä johtuen pyörien toimitusajoissa voi olla viivästyksiä, myös omassa varastossamme olevien pyörien toimitusajan osalta.

Emme vastaa ylivoimaisen esteen aiheuttamista viivästymisistä tai viivästysten aiheuttamista välillisistä haitoista.

palautukset

Sinulla on Suomen kuluttajansuojalain mukainen oikeus palauttaa verkkokaupasta ostamasi polkupyörä 14 vuorokauden kuluessa tilauksen vastaanottamisesta. Palautusoikeus koskee vain käyttämättömiä ja myyntikelpoisia tuotteita. Pyörien tulee olla ajamattomia, eli pyörää et voi ottaa käyttöön menettämättä palautusoikeutta.

Mikäli haluat palauttaa esimerkiksi väärän kokoisen, värisen tms. tuotteen, asiakkaan on maksettava palautuksesta aiheutuvat kulut. 

Pakkaa pyörä huolellisesti suljettuun pahvilaatikkoon tai pahvimantteliin, ja suojaa ulkoiset osat esim. kuplamuovilla sekä lisää mukaan kaikki pyörän mukana tulleet osat ja dokumentit. Posti / Matkahuolto eivät hyväksy pakkaamattomia pyöriä. Kuluttaja on vastuussa palautuksesta!

Kun palautat tilausta, otathan ystävällisesti ensin yhteyttä sähköpostitse ride@greenride.fi Palauttaessasi toimitetun tilauksen, liitä siihen mukaan nimesi ja yhteystietosi sekä tilinumerosi rahojen palautusta varten. Ennen rahojen palautusta tarkistamme palautetun pyörän mahdollisten vaurioiden osalta. Mahdolliset vauriot vähennetään palautettavasta summasta.

mAhdolliset ongelmatilanteet

Mikäli tuote on kadonnut tai vioittunut kuljetuksen aikana tai se ei muuten vastaa tilaustasi, tulee sinun ilmoittaa virheestä viimeistään 14 päivän kuluessa vaihto- ja palautusehdoissa mainituille tahoille. Jos paketti on vioittunut postissa, on tuotteesta tehtävä välittömästi reklamaatio postiin.

Jos kauppasopimusta koskevaa erimielisyyttä ei saada ratkaistuksi osapuolten välisillä neuvotteluilla, kuluttaja voi saattaa asian kuluttajariitalautakunnan (www.kuluttajariita.fi) ratkaistavaksi. Ennen asian viemistä kuluttajariitalautakunnan käsittelyyn kuluttajan tulee olla yhteydessä maistraattien kuluttajaneuvontaan (www.kuluttajaneuvonta.fi)

ODR-foorumi

Kuluttaja voi ODR-foorumin (http://ec.europa.eu/odr) kautta viedä verkkokaupassa tehtyä kauppaa koskevan riitansa riidanratkaisuelimen käsiteltäväksi, jos myyjä ja kuluttaja eivät pääse keskenään sovintoon. Euroopan komission verkkovälitteiselle riidanratkaisufoorumille on koottu yhteen kaikki eurooppalaiset riidanratkaisuelimet. Foorumin nimi juontuu verkkovälitteistä riidanratkaisua tarkoittavista sanoista online dispute resolution (ODR platform). Palvelu toimii kaikilla EU:n virallisilla kielillä. Sähköpostiosoite, jota kuluttaja voi käyttää ODR-Foorumilla saadakseen asiansa käsittelyyn: ride@greenride.fi

Suomalaisen kuluttajan, jolla on riitatilanne suomalaisen verkkokaupan kanssa, kannattaa edelleen ensisijaisesti ottaa ensin yhteyttä kuluttajaneuvontaan (www.kuluttajaneuvonta.fi) asian selvittämiseksi.


Siirry sivun alkuun